have i told you lately…..

 
jika wa nyanyikan lagu ini ..
dan suara wa sedap melebihi penyanyi asal nye
semata mata khas buat kamu..
ye.ye.. untuk kamu semata mata..
 
dan..
wa menyanyikan nye betul2 depan kamu..
lalu masa lirik ”…that i love you..” tu..
ngam ngam….wa pandang tepat ke bijik mata kamu..
hehe..
 
ni wa nak tanye….
bila kamu dengo je nyanyian wa tu..
ADA KAH ?… kamu akan  teliuk liuk ..
liuk lintuk macam si sabariah  ..?
ketika dia terdengar alunan saxaphone si kassim selamat …
 
takpe…kamu simpan je dulu jawapan kamu tu…sat sat..
sementara tu wa nak bagi sikit tip kat kamu..
almaklum je la..suara kan dah  gile punye merdu
pasti nye kamu akan tempuh banyak dengkian..
 
kalau ada sesapa tanye…
ibu kamu ke ..kawan2 kamu ke…
siapa itu ol’ rascal..?
lawyer…doktor..?
takpe jangan gabra..
 
 
lambat laun mereka pun akan tauu jugak..
ibu kamu …pun kan dah beli laptop ..
sogek je dia tak kunyah…
lantaran.. kini zaman IT …
 
kamu cakap je terang terang..
dia…
dia…arr..
dia ..mat spannar kat kilang tu….
lepas pencen nanti dia sambung jadi jaga pulak…
 
ape..? tak ok ke…
habis tu si kassim selamat tu..lagi tak buat ape2
asik nangis sampai buta bijik mata…
lepas tu  cucuk ngan garpu lagi
wa lagi baik …wa ada sebuah van tua lagi….
hehe…..
 
 
ok…wa dah tau jawapan kamu tu..
kamu asik bebisik bisik je….tak berani nak cakap
ekekekekek..
 
 
ni lagu nye…
 
 
 ..sempena perpindahan wa ke blog baru di wordpress.

About the ol' rascal

Once , a lead student of Kelas Malam. View all posts by the ol' rascal

comment.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: