apa punye turr laa….

Salah seorang antara diktator2 paling brutal              dalam dunia ada lah Idi Amin dari Uganda.                Badan besar tinggi dia 6′ – 4”

Tapi paling menarik perhatian aku pada dia                diantara yang lain ada lah kerana perangai                  buruk  lantak dia tu. Betul2 dia buat uganda tu          macam bukan bapak dia punya lagi dah tapi milik  dia  sorang sorang. Apa perangai dia buat  pun  dah tak heran lagi.  Apakan lagi nak rasa segan silu.

Tengok gambar ni. Di rakam semasa dia menghadhiri perarakan di hadiri bersama pembesar2 negara di sekeliling nye. Hai.. al maklum la acara resmi kan. Yang dia pulak sambil saksi perarakan sambil tu dia honggis ayam panggang. Dia melantak ayam panggang tu dengan lahap ko tengok pipi dia sampai mengelembong. Dia buat acara tu macam dia bekelah. Tak payah nak peduli orang lain,  dah tu dia yang paling power. Suka suka hati dia nak buat ape. Tengok pangkat dia melaut dari bahu sampai ke dada hingga ke pinggang.

Dia ni betul2  power beb…ahahahahahaha..  Jangan ada orang kita ikut perangai dia pulak.   Muka kita bior la tak berape nak handsome tapi perangai kena cun gile lah..

Ye ke ?…macam tu.

About the ol' rascal

Once , a lead student of Kelas Malam. View all posts by the ol' rascal

comment.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: