lawak lawak…

handphone aku brand COKIA….

…tadi,..toot toot.. dapat sms ..mesej tu berbentuk soalan begini :

” Kera ape yang pandai menulis ? ”

weii..bagus nye….sms tu sertakan jawapan sekali…ni jawapan nye :

” KERANI lah!”

Lepas bagi jawapan mesej tu bersambung lagi ..begini bunyi nye :

” Dptkn lawak jenaka kelakar gile, htr ON LAWAK ke 37XXX! RM0.50/sms. ”

wei…aku ni kan sense of humour tinggi gile wooo.. Raja lawak Malaysia buat lawak bersusah payah aku nak gelak. Selain itu …aku ni memang dah geram ngan kerajaan Malaysia pasal…asal bentang budget je takde modal lain …naikan cukai rokok. Harga rokok dah RM10/sekotak.  Jatuh sebatang RM0.50!

Sms ni betul2 lawak lah! ….kah kah kah kah kah kah kah kah kah….lama aku gelak sorang sorang……..kelakar gile  tul la..

About the ol' rascal

Once , a lead student of Kelas Malam. View all posts by the ol' rascal

4 responses to “lawak lawak…

comment.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: