yet another occasion..

 

 

 

 

 

..tiap kali aku adakan majlis,…aku tidak pernah sunyi  dari dayang2 penyeri majlis….

….juga aku tak pernah sunyi dari bouncer2 majlis…

About the ol' rascal

Once , a lead student of Kelas Malam. View all posts by the ol' rascal

7 responses to “yet another occasion..

  • zaraforever

    PA… sorry bebanyak yer…
    semalam dah sampai pendamar.. tp tgk mcm dah abis je majlisnya.. kami malu nak p.. huhuu😦

    apa2pun tahniah yer.. majlis pun dah selesai.. insyaAllah anak2 yg lain kmi p kalau dijemput.. ehehee😀

    Like

  • theolrascal

    hahaha…apa la kamu zara..
    lambat pun takpe la ..bukannye kat hotel ke
    lagipun kan kamu kenalan tuan rumah laki bini..keke..

    ..so kamu kena tunggu lagi dua tahun arr..
    kot kot awal lagi …saya pulak yg nikah..ahahaha..

    ampun ….ampun…

    Like

  • zaraforever

    ehehehee… malu la PA.. dah nak tpon da tp my hubby lg malu.. so kami pun balik jer.. uhuhuu… :p

    insyaAllah.. 2 tahun lagi kami akan tunggu.. huhu
    waa.. wa… waaa… ada hati tu.. hehehee
    report sat g.. uhuhuhu :p

    Like

  • matt

    sori bro……..x dapat nk attend majlis si hafiz…
    bertambah sorang lg menantu kamu ye?hehehe
    agak2 kalau rasa dh berani sgt tu apa kata buat majlis bersanding serentak bro ngan anak….wakaka…..

    sori kak zah……abg ajis yg mulakan dulu topik ni……:P

    apapun selamat menerima org baru dalam famili.
    kalau rajin si hafiz tu tahun depan dapat datuk lh bro ye?

    Like

  • theolrascal

    matt,

    haha..takpa majlis banyak lagi..
    tak tau arr ..yang mana dulu..ekekeke..

    Like

  • RHS17

    Salam my dearest OR…

    HEYY Congrats for the new additi0nal family members.. =)
    hope it will be more bunch of joy in ur family…

    till then take care..

    regards

    xoxoxo
    cheri0s..

    Like

  • theolrascal

    RHS17,

    ..ooh thanks RHS17,next time around i’ll make sure invitation will be extended to you and make sure arr.. lu mesti mau mari laaa..

    Like

comment.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: