woman..

hi kak,

Masih melipat kain ke…takpe teruskan. Akak pasang je telinga ye…kalau akak obedient nanti saya belikan akak mesin melipat kain haa.

Saya saja ungkit balik berita hari ini kat akak kerana nak uji tahap kegeraman atau kesayangan akak kat orang jantan.

Kak,

Global Ikhwan Sdn Bhd syarikat yg di asaskan oleh bekas anggota al-arqam dulu  menubuhkan sebuah kelab yang di panggil  OWC obedient wives club.

‘ Kelab isteri taat ‘ ini bertujuan memberi tips atau cara nak memuaskan para suami supaya dapat mengurangkan masaalah sosial yang dilakukan oleh para suami di luar. Jurucakap kelab  Puan Siti Maznah, 48 berkata…sang suami tidak akan bertindak liar saperti melanggani pelacur jika para isteri dapat memuaskan suami dari segi kehidupan seks nye.

kak, …kenapa akak jeling2 kat saya. saya cakap je..

.
Siti Maznah berkata lagi dia menganggap dan menerima madu nye  saperti kakak sendiri. Global Ikwan Sdn Bhd juga dua tahun lepas menubuhkan kelab poligami. kelab itu mempromosikan poligami. banyak kemajuan dah kelab ni sejak di tubuhkan. Info2 terkini pun akak boleh layari sendiri…. akak kan dah IT.

Dalam gambar atas ni ummu honey lokman hakim 19 ahli kelab OWC melansungkan perkahwinannye dengan mohd syurabil Amran 23 serta lapan pasangan lain sempena pelancaran kelab OWC ini. Tidak saya ketahui samada syurabil juga menjadi ahli kelab poligami.

Kakk!!…akak baling saya ngan penyangkut baju tu…apa pasal!!.. Saya cakap yg betul pun tak leh ke…?

Saya dedicate lagu ni untuk akak ..sungguh pun saya tak berjaya mengelak balingan akak tadi….i love you ..kak…

klik

About the ol' rascal

Once , a lead student of Kelas Malam. View all posts by the ol' rascal

15 responses to “woman..

comment.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: