woman – part 2..

hi kak,

Lama ye kak …kita tak berinteraksi. Bukan lah saya sombong tau kak….saya menghilangkan diri tu sebab sibuk hal2 keje dan ada lah hal peribadi sikit…nak cite pun malu. Tapi akak ni saya tengok pun macam dah kurus je sikit..hehe.

Takpe la kak..kat tingkap ni pun takpe..sekejap je sambil kebetulan saya lalu sini…

Kak,

gambar hiasan je..

Akak ingat tak dulu saya ada cite kat akak pasal kelab isteri taat tu.

Jangan la tak ingat kak…tuu yang akak baling saya ngan penyangkut baju tuu..tak ingat?.

Mentang2 dah kurus sikit sume dah tak ingat ye.. Tak pe la saya refresh minda akak semula . Akak klik kat sini. 

Heheh..kak. Kelab isteri taat ni depa dah cetak buku panduan yang menggesa suami suami yang berpoligami mengadakan seks secara berkumpulan dengan sume isteri isteri nye.

Hiisssh!.. tak senonoh lah depa ni ye akak..ada ke..Abis tu masa haa..hee… err tu …yang nombor 2 , yang nombor 3 tengok..dia tak malu ke..? Ehh.. kak mana ada saya cakap kuat kuat , saya cakap pelahan laa ni. Ye la dengor di budak budak kan…maluu.

Tu la …kan kak . Orang kita ni , kadang tu bab sains dan teknologi tak nak pulak dia belumba nak  sepandai omputih tapi bila bab ni pulak , omputih pun mungkin dah naik segan pulak dengan orang kita…ekeke..ye kak..

Kadang tu bila teringatkan yang depa tu sampai cetak buku panduan suruh bini layan laki sampai cam tu sekali saya pulak yang malu. Orang lelaki kita ni ..harramak gatal benor ke..dia dah takde benda yang lain ke yang di pikirkan..heheh…alahai ..kan kakk..kan ..kan..

Kak,

Saya tanye akak ye ..abang dah tau ke belum cite ni.

Kalau akak bercerite ngan abang dan  akak bertanye pendapat dia berkenaan subjek ni ..mesti dia bagi akak jawapan yang provokasi.

Jangan laa akak serang pulak dia. Akak pun jangan lah emosi sangat .

Kalau abang tu tak gatal..pun tu satu masaalah  jugak kan…kan kak..ekeke….

ahahhahaha….ye kak…jangan eksen la kak.

Ok k..last .. last.. ni saya nak pegi blah lah ni. Kak..kak..untung ye….salih yaacob…

..alahai sampai hati akak tutup tingkap, mana ada saya gatal. Takpe la..bye kak..i love you, kak.

salih yaacob… salih yaacob…salih yaacob……

About the ol' rascal

Once , a lead student of Kelas Malam. View all posts by the ol' rascal

4 responses to “woman – part 2..

comment.

