tom cat..

salam,

Rasa nye masih tidak lambat untuk wa mengucapkan selamat eid-ul adha buat pembaca muslimin yg  singgah kat blog wa ni.

Sabtu semalam jemaah haji kita tiba di padang arafah untuk menyempurnakan wukuf. Musim haji kali ini wa perasan ramai sopo blogger yang berprofail tinggi mengerjakan ibadah haji.

Labbaik Allahumma Labbaik. Labbaik, La Shareek Laka, Labbaik. Innal Hamdah, Wan Nematah, Laka wal Mulk, La Shareek Laka Labbaik.

So jika  kita mengikuti blog mereka kita sentiasa dapat mengikuti perkembangan terkina dari mekah. Lalu kita seolah2 turut berada disana .Dan kemudian kita pasti akan tertanye2 akan giliran kita pula…Insyaalah di izinkan Allah untuk menjadi tetamu nye.

Wa ..kalau dapat peluang, kat padang arafah tu wa nak memohon ampun akan segala dosa2 wa sejak wa di lahirkan dan mintak sangat2 lah kalau wa mati nanti …mati wa dalam iman..

Hari sabtu juga wa bawak mem pi pasar kat port klang. Di pasar tu ada sekelompok kedai2 jual rempah ratus. Ada lah sikit2 juadah mem wa nak prepare sempena menyambut raya haji.

Kat pasar tu wa terserempak  ngan seorang mat spanar kilang yang jenis ada hal baru lah kami akan berinteraksi.

Tapi dek dah jumpa kat luar maka  wa bual2 la sikit. Kata nye part time dia membantu abang ipar berniaga.

Dia senyum tu ..pasal wa tetiba tangkap gambar dia..hehe..

Macam2 mem wa beli kat pasar. Wa macam biasa laa..jadi trolley! ..tapiiii..

bila sampai rumah nanti giliran wa lah pulak jadi tom cat kat atas sofa..dan wa tunggu je dayang datang hulur air…ekeke..

Mu ada  tom cat ?…

Malam sebelum raya tu…macam2 wa makan ..betul2 macam kucing kesayangan..hehe..hehe..

ehh..meow purrr..meooowooook..

About the ol' rascal

Once , a lead student of Kelas Malam. View all posts by the ol' rascal

6 responses to “tom cat..

comment.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: