terseksa nye jiwa wa…part 2.

Wa dan mem berada di Hospital Selayang sehari suntuk hari ini.

Ibu si ikhmal yang juga adik ipar wa melalui proses pembedahan kerana kanser payudara.  Alhamdullilah …syukur pada Allah yang maha berkuasa pembedahan nye telah selamat.

Peristiwa ini juga menemukan wa dengan ikhmal. Tidak dapat wa elak lagi akan  bertalu2 soalan nye perlu wa berikan  jawapan bernas.

Wa pun, ape kurang nye, dengan kebijaksanaan dan pengalaman wa berjaya juga menjawab segala soalan nye dengan cemerlang. Ngeeeee…

Namun semasa  berdua mengeteh dengan nye  di kedai mamak sebelah petronas di belakang Masjid Amaniah di Batu Caves tu dia cuba jugak memerangkap wa.

Dia tanye wa bila sebenar nye tarikh perlawanan akhir. Bila wa berikan tarikh nye dia terus sambung soalan adakah  tarikh itu ada lah hari bekerja wa.

Mendengar soalan sambungan nye serta merta wa  dapat tangkap bahawa si ikhmal ni nak koner wa..hehe. ” pandai lu haaa..” wa cakap dalam hati.

”  ikhmal, sekarang ni kita kan menyokong ATM pasal pasukan Selangor kita sudah kalah. Oleh kerana ATM itu bukan pasukan sebenar kita,  jadi kita tak perlu pergi stadium.  Kita tengok live dalam TV….tauu ”

Wa berjaya mengelak dari membuat perjanjian yang dia inginkan…hehe.

Oohh ye..gambar atas tu wa tangkap sendiri- satu kemahiran yang baru wa belajar.

About the ol' rascal

Once , a lead student of Kelas Malam. View all posts by the ol' rascal

2 responses to “terseksa nye jiwa wa…part 2.

comment.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: