January..

Sabtu pagi minggu lepas wa pergi Ipoh.

Wa  menghadiri majlis perkahwinan ala ala kate and  willy yang macam kat  England dulu tuu.

Lebih kurang pukul 11 am wa check-in  di homestay berdekatan dewan di Taman Perpaduan di Ipoh tu.

Di atas ni adalah di antara sebahagian dari eksesori pakaian beragam untuk acara majlis perkahwinan itu.

Dan di atas ni pula wa dah sediakan sebahagian eksesori dari pakaian  beragam wa sendiri.

Wa akan memakai nye mengikut acara dan protokol yang wa putuskan sendiri.

Acara bermula tengahari itu..

Pasangan pengantin melalui barisan kehormat menuju pelamin. Wa saksikan dan mengamati setiap pergerakan pengantin dan segala perincian protokol nye.

Pasangan pengantin ini amat secucuk kacak dan cantik bagai pinang di belah dua.

Ada tabik hormat lagi..

Wa balas tabik ini dari jauh je. Sorang pun tak perasan.

Tu dia… lebih kurang lah macam  kate dan willy dulu tu.

Hebat…hebat…

Lagi hebattt…

Lu tak perasan wa ke? ..ngeeeee.

Masa ni ..jurufoto penuh depan pelamin.

Wa pun ada gak lah mencelah…alahai.

Bila berpakaian seragam kegagahan kita akan lebih terserlah.

Kemudian wa perasan mamat ni.  Terkejut wa  ..jurutera jabatan wa pun ada di sini. Sapa pulak menjemput lu ke majlis ni tanye wa. Kecil ye dunia ni kata nye.

Dia datang bersama salah sorang dari anggota beragam sahabat nye …dari Klang.

Bermalam minggu di Ipoh. Esok nye tengahari wa pulang.

Sampai di Tg. Malim wa tetiba buat detour

Terkezut para rascals dalam van tua wa..hehe

Wa sesaja nak bawak rascals wa tengok tengok  dan survey salah satu anak sungai di situ.

Ketika itu air nye keruh bagai teh tarik.  Gambar atas ni adalah dari rakaman wa lebih awal.

Oh ye ..ketika di sini pakaian beragam wa sudah pun bertukar.

Kate juga dengar nye sedang hamil.

About the ol' rascal

Once , a lead student of Kelas Malam. View all posts by the ol' rascal

5 responses to “January..

comment.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: